Головна сторінка

Меню:
Кувырки


Ефективність приминения ігор - єдиноборств із відбору на етапі початковій підготовки борців - юнаків » Реферати українською

Кувырок тому через партнера.
Борці стоять спиною до спини, руки їх, витягнуті вгору, у взаємній захопленні. Партнер, нахиляючись те щоб лопатки його виявилися трохи нижче лопаток студента, тягне останнього руками собі горілиць.
Акробатические вправи. Группировки в присяде, сидячи, лежачи на спині. Перекаты в угрупованню лежачи на спині (уперед і тому), з положення сидячи, з упора і з основний стійки. Перекаты убік з цього становища лежачи і упора, стоячи навколішках. перекати уперед і тому прогнувшись, лежачи на стегнах, спираючись і опори руками. Перекат убік зігнувшись з поворотом на 180 градусів з сива ноги порізно із захопленням за ноги. Зі становища стоячи навколішки перекат вперед прогнувшись. Перекаты у угрупованню і зігнувшись в стійку на лопатки. Стойка на руках з допомогою і опорою ногами об стіну (з 13 років на хлопчиків).


КУВЫРОК ВПЕРЕД (П КЛАС) Техніка виконання. З упора присівши (спираючись руками попереду стоп на 30-40 див), випрямляючи ноги, перенести масу тіла на руки.
Сгибая руками і нахиляючи голову вперед, відштовхнутися ногами і, перевертаючи черга голову, зробити перекат на шию і лопатки.
Кувыркитому - з сива, з упора присівши, з основний стійки після сива з прямими ногами - впритул стоячи однією і двох колінах, вполушпагат, впритул стоячи, ноги порізно; тому зігнувшись, ноги разом і порізно; через стійку на руках; через плече (зігнувшись і прогнувшись); в парах, узявшись під руки; перекид вперед без опори руками з положення боком друг до друга; зіскрестнымхватом руками.

Спираючись лопатками про підлогу, різко зігнути ноги й узяти угруповання. Закінчуючи перекид, прийняти упор присівши. Послідовність навчання: Угруповання із різних и.п . З упора присівши перекат тому і перекатом вперед сивий в угрупованню.
Кувырок вперед з упора присівши з основний стійки. Кувырок вперед з стійки ноги порізно в сивий з прямими ногами. Довгий перекид вперед (хлопчики). Кувырок тому з упора присівши з основний стійки. Cоединение кількох перекидів уперед і тому. Кувырок тому прогнувшись через плече (з років). Підготовчі вправи для мосту у гімнастичної стінки, коня, цапа. Міст з допомогою партнера і МОЗ самостійно.

З упора присівши перекид уперед, у сивий в угрупованню. З упора присівши перекат тому і перекатом вперед упор присівши. З упора присівши перекид уперед, у упор присівши/ Типові помилки: Опертя руками близько до ступням (призводить до удару спиною).
Кувыркивперед - з упора присівши, з кроку, з стійки ноги порізно, спираючись і опори руками, з упора лежачи, з випаду і з горизонтального рівноваги, з стійки на руках впритул присівши, в сивий, в стійку на лопатки; довгий перекид, стрибком і прогнувшись.

Відсутність відштовхування ногами. Н...

Обучающийся піднімає ноги і перевертається через партнера. Закінчивши переворот, партнер випростується і руки студента вгору. Потім борці, не розпускаючи захоплення, повертаються спиною до спини, після чого змінюються ролями.
АКРОБАТИЧЕСКИЕ ВПРАВИ ГРУППИРОВКА (1 КЛАС) Техніка виконання.
Угруповання - це зігнуте становище тіла, у якому коліна підтягнуті до плечам, лікті притиснуті до тулуба, а пензля захоплюють за середину гомілки (стопи і гомілки злегка розведені).
Вправи для м'язів тулуба і шиї. Вправи без предметів індивідуальні й у парах, присідання у різних вихідних положеннях, підскіки, ходьба, біг. Вправи з набивними м'ячами: присідання, підскіки, випади, стрибки. Вправи з гантелями: біг, стрибки, присідання. Вправи на снарядах (гімнастична стінка, лава). Вправи зі скакалкою. Стрибки заввишки з прямого розбігу (з містка) рогом або зігнувши ноги, через планку (мотузочку). Стрибки з розбігу через перешкода без містка чи з містка. Стрибки з трампліна (підкидного містка) у різних положеннях, з поворотами. Опорні стрибки.

Угруповання є основним подводящим упражнением до перекатам , кувыркам і сальто в угрупованню. Угруповання виконують у приседе , сидячи, лежачи на спині й у стрибку. Послідовність навчання: З про. пасує вгору, швидко присісти і прийняти становище у угрупованню в приседе , повідомивши їм про вміння округляти спину. Зі становища упора сидячи ззаду швидко зігнути ноги і згрупуватися.
Рух разгибом. Підйом разгибом з вису хватом знизу. Підйом двома з поворотом колом. Підйом двома з перемахом ноги порізно в вис. Підйом тому. Оборот тому з упора ззаду.

Лежачи на спині руки вгору, швидко зігнути ноги і згрупуватися. Зі становища лежачи на спині, піднімаючи тулуб, прийняти угруповання сидячи. Типові помилки: Откинутая тому голова. Ноги разом, не розведені. Ноги розведені занадто широко. Неправильний захоплення руками гомілок (занадто високо або занадто низько до замку"). Неплотная угруповання. Вимоги до виконання. Кожне вправу виконувати кілька разів, поступово прискорюючи руху, і фіксуючи становище угруповання.
При махових рухах рука утримується в випростаному становищі. Попереднє відведення її тому, тобто. замах, збільшує ступінь розтягування м'язів, які виробляють рух пояса верхньої кінцівки уперед і спрямування плечовому та інших суглобах руки. Попередньорастянутоестановище м'язів сприяє збільшення амплітуди їх наступного прискорення у зв'язку з виникненням у яких сил пружною деформації. Сама верхня кінцівку використовується збільшення радіуса обертання м'яча щодо тулуба. Завдяки цьому відцентрова сила,приобретаемаятілом під час обертання близько вертикальної осі, що проходить через тулуб зростає.

ПЕРЕКАТЫ (1 КЛАС) Техніка виконання. Перекаты - рух з послідовним торканням статі (опори) окремими частинами тіла без перекидання через голову. Перекаты використовують як що підбивають вправи під час навчання кувыркам . Програмою передбачаються перекати уперед і у угрупованню, з упора стоячи навколішки, прогнувшись, лежачи на животі.
Обороти. З упора стоячи зігнувшись ноги порізно обертів уперед і тому. Оборот у вис й у стійку на руках. Оборот вперед з упора і махом тому стійка на руках.

Послідовність навчання: Зі становища угруповання сидячи перекат назад-вперед на спині. Зі становища угруповання сидячи перекат тому і перекатом вперед повернутися до и.п . 3. З упора присівши перекат у угрупованню і перекатом вперед сивий в угрупованню.
Маховые вправи. З .упора махом вперед поворот колом. З упора махом стійка на руках (тримати). З упора на руках підйом махом уперед і махом тому стійка на руках.

4. З упора присівши перекат у угрупованню і перекатом вперед и.п . Перекаты уперед і тому прогнувшись вагітною лежачи на животі. Лежачи на животі прогнутися, нахилити голову тому і прийняти упор лежачи на стегнах. Швидко згинаючи руки, виконати перекат уперед і розгинаючи їх, перекат тому. З упора стоячи навколішки перекати убік в угрупованню. Послідовно торкаючись статі передпліччям, плечем, боком і плечем, взяти угруповання і зворотним рухом повернутися в и.п . З упора присівши перекат убік й повернутися в и.п . Перекаты уперед і тому прогнувшись з різними положеннями рук (вгорі, позаду, до плечам). Вимоги до виконання. Найскладнішим з наведених перекатів є перекат з упора присівши впритул присівши.
Вправи конем (хлопчики). Разноименные перемахи і схрещення. З упора ноги порізно правої схрещення вправо (зворотне); те, з упора ноги порізно поза. З упора ноги порізно правої перемах лівої вправо впритул ззаду. З упора ззаду перемах влево-назад.

Для успішного освоєння цього елемента спочатку може бути робити з и.п . упора присівши спиною до матюків, коли ноги перебувають у підлозі близько мату, що полегшує повернення и.п . Під час виконання перекатів брати до уваги правильність і щільність угруповання. П КЛАС У цьому вся класі програма передбачає навчання наступним акробатичних вправ: кувырку уперед і убік, стійці на лопатки зігнувши ноги і з стійки на лопатки зігнувши ноги перекату уперед, у упор присівши.
Завдання одночасного розвитку сили та обсягу м'язів плеча вирішується питання з допомогою «базових» вправ з більшими на обтяженнями, що змушуєсоучаствоватьв рухах й іншімышцы-синергисты(згиначі чиразгибатели). З цією ж метою можна використовувати і соціальну допомогу партнера, чи "читтинг" на минулих повторах кожного підходу. У цьому треба намагатися опускати снаряд (тобто повертати їх у початкове положення) повільно, контролюючи точність рухів. У той самий час багато фахівців вважають малоефективними ті вправи, коли з допомогою «читтинга» створюється початковий імпульс сили з наступним проходженням снарядом робочої траєкторії за інерцією. Рекомендується виконувати по 6-8 повторень у кожному з 4-6 підходів вибраних вправ.

Найскладнішим з цих вправ є перекид вперед.

Танець навприсядки. Борці обличчям один до друга, вони захоплюють одне одного за руками і присідають. Одночасно підстрибуючи, обидва випрямляють поперемінно однойменні ноги.

Подкидное сальто. Це вправу має вивчатися раніше, ніж фляг і сальто тому. Виповнюється воно так. Партнер, обхоплюючи великого пальця великим і вказівним пальцями, кладе їх тильного стороною на коліно. Обучающийся робить вперед два кроку. Злегка підстрибуючи в одній нозі, він ставить стопу на руки партнера те щоб гомілка стояла вертикально, а руки накладає з його плечі.

Тема 1.Российская система фізичного виховання. Тема 2. Вплив парашутних стрибків на організм що займається. Тема 3. Роль фізичної підготовки для вдосконалення фізичних і психофізіологічних якостей допризовників. Тема 4. Основи методи і організації індивідуальної фізичної зарядки і самостійних занять парашутиста. 2. Практична підготовка Тема 5. Гимнастика Упр. 1. (на увагу). Виконання стройових команд на 8 рахунків, на кшталт "Роби по мене", «Роби який у мене» тощо. буд. Упр. 2. Перший комплекс вільних вправ. Упр. З. Другий комплекс вільних вправ. Упр. 4. Третій комплекс вільних вправ. Упр. 5. і з гімнастичними палицями; Б) з набивними м'ячами 5 кг і більше; У) лаві і з лавицею; Р) утримання прямих ніг з точки 90 градусів в висі на гімн. стінці; Д) стрибки завглибшки я з висот; Є) з тенісними м'ячами (стискання кількості раз) Ж) з гантелями 4-8 кг; З) згинання і розгинання рук в упорі лежачи; І) стрибки зовнішньому боці ступні з просуванням вперед. Тема 6. Акробатика Упр. 6. Кувырки вперед, тому, перекати боком. Упр. 7. 4 перекиду вперед, стати, крок уперед поворот на 90 градусів, поставити ліву руку вперед, праву убік, праву ногу тому за шкарпетку; стояти 5 сек. з заплющеними очима. Упр.8. І це, як і упр. 7, тільки після упр. виконати I комплекс упр. Тпр.9. Кувырки вдвох уперед і тому. Упр. 10. Стойка вся її голова і руках. Упр. 11. Кувырок тому через стійку на руках. Упр. 12. Переворот боком. Упр. 13. Переворот тому прогнувшись. Упр. 14. Сальто тому з страхової лонжей. Упр. 15. Сальто уперед, у паралоновую яму. Лазание по канату Упр. 16. Лазание на висоту 3 м без допомоги ніг тимчасово, Упр. 17. Лазание з двох канатам без допомоги ніг. Вправа на перекладині Упр. 18. Подтягивание кількості раз. Упр. 19. З вису підйом переворотом чи силою. Упр. 20. Поднимание прямих ніг до перекладині. Упр. 21. Обороти вперед верхом кількості раз.
Руху махом вперед. Махом вперед поворот колом (2-3 разу). Махом вперед зіскок кутом (з великим вильотом). Махом вперед підйом переворотом впритул. Великий оборот тому (на ремені).

Вправи на брусах Упр. 22. Сгибание і розгинання рук в упорі. Упр. 23. Ходьба в упорі на руках. Упр. 24. Кут в упорі тимчасово. Опорні стрибки Вправи з вагами Ігри естафети Тема 7. Легка атлетика Упр. 25. Біг на 60 і 100 м Упр. 26. Стрибки заввишки з розбігу Упр. 27. Стрибки завдовжки з розбігу Упр.
Стрибки через планку з поворотом на 90 і 180 градусів з прямого розбігу: заввишки з розбігу способом "переступання", завдовжки з місця, потрійний стрибок із місця та з розбігу (хлопчики, юнаки), завдовжки з розбігу способом "зігнувши ноги".

28. Метання гранати 500-700 р Додаткові вправи для вдосконалення стійкості й укачиванию Упр. 29. Виконати 30 нахилів голови уперед і тому і 30 нахилів вліво - вправо з відкритими й закритими очима, дома й у русі. Упр. 30. Виконати по 20 обертань головою на ліву праву бік дома й у русі з заплющеними і відкритими очима. Вправи задля зміцнення голеностопных суглобів Упр. 31. Сидячи на підлозі, поклавши праву ногу на ліву, і узявшись лівицею за стопу, виконати кругові обертання стопою й від. І це для лівої ноги. Зробити по 10-15 раз. Упр. 32. Ходьба зовнішньому і внутрішній стороні стопи, можна використовувати спеціальні дощечки з нахилом всередину і назовні на 35-40 градусів.

Швидко випрямляючи опорну ногу, який навчається у фіналі махає руками вверх-назад, откидывает голову, групуючи, перевертається повітря і приземляється на ноги. У час закінчення поштовху партнер підштовхує ногу студента вгору.

Страховка здійснюється так. Обучающийся піднімає руку вгору, що страхував би захоплює зап'ясті попереду разноименной рукою. У цьому його пензель мусить бути звертається великим пальцем вниз (рис. 8).


Перше вправу у тому, що який навчається наближається до партнеру, ставить стопу з його руками і, випрямляючи опорну ногу, зіскакує тому за мат. Після кількаразового виконання цієї вправи який навчається в останній момент відриву робить сальто, що страхував би повертається спиною до партнера і пропускає вільну руку плечем під плече захопленої руки. Плечо страхующего є віссю, навколо якої вже який навчається повертається, коли він злякався й не спробував перевернутися раніше. У у крайньому випадку він повертається у і. п. Після двох-трьох спроб який навчається починає більш-менш впевнено прокручиваться повітря. Страховка стає символічною. Спочатку який навчається відпускається в завершальної фази приземлення, і потім і зараз. За два заняття подкидное сальто, зазвичай, освоюється.

Сальто вперед. Спочатку на килимі встановлюється якесь перешкода (гімнастичний кінь чи веревочка, напнута між прилавками). За перешкодою вкладаються два-три поролонових мату.

Перше завдання — виконати прыжок-кувырок через перешкода, т. е., відштовхнувшись після розбігу двома ногами, приземлитися на руками і зробити перекид.

Поступово висота перешкоди збільшується, і борці починають прокручиваться не торкаючись руками мату. Борцам слід запропонувати після поштовху захоплювати гомілки руками, вони стануть приземлятися на ноги.

При відпрацюванні сальто і фляга дуже важливо подолати власний страх і невпевненість. І тому слід виконувати кілька вправ.

Упр. 1. Падіння тому. Обучающийся в основний стійці, голова його трохи відкинута тому, тулуб і ноги напряженны. Тренер стоїть його з відривом 1 м (поступово його збільшують до $1,5 м), руки його соедине ны і звернені долонями вгору (великого пальця обхватывается великим і вказівним). Обучающийся падає тому, тренер ловить його з шию і повертає у і. п.

Упр. 2. Стрибок вгору. Обучающийся в основний стійці, ноги його за ширині плечей. Приседая, він ставить замах руками тому і стрибає якомога вище.

Упр. 3 (з'єднує перші двоє). Обучающийся в основний стійці, ноги його за ширині плечей. Тренер сзади-сбоку накладає руку йому на шию. Обучающийся починає перекидатися тому і тоді час робить замах руками; присідаючи, він стрибає вверх-назад.

Упр. 4 — фляг зі страховкою. Обучающийся у тому становищі. Тренер сзади-сбоку однією коліні. Для страховки за які навчаються треба покласти поролоновий мат. Обучающийся робить фляг. Тренер підштовхує його передачі під сідниці рукою. Треба стрибати вищою, і у своїй пре грамотно прогинатися.

Каскад з участю трьох людей. Два борця стоять з відривом 1 метрів за потилицю одне одному, а третій обличчям до що стоїть попереду.

Середній борець робить перекид вперед під стоїть щодо нього обличчям борця, останній стрибає нього (ноги порізно) і відразу робить перекид під третього борця, той, своєю чергою, перестрибує нього (ноги порізно) і робить перекид тощо. буд. Кувырок завжди робить котрий у середині. Виконуючи перекид, слід групуватися. За виконання каскаду не можна збільшувати дистанцію між борцями.

Вставание на ноги разгибом. Виконати перекид уперед із упором на руки, від початку ноги тримати выпрямленными й у момент торкання лопатками килима посилати прямі ноги вгору ніби здобуття права зробити стійку на руках. Проте початкове обертання тулуба вперед визначає подальший поворот. У цьому ноги рухаються дузі вперед, тулуб прогинається, останньої миті руки, розгинаючи, допомагають стати на ноги.


1.6. ПОДВИЖНЫЕ ІГРИ

А. Ігри з торканнями.

Навчальна завдання: сформувати основні стійки, розвинути почуття дистанції та спробу виробити навички маневрування.

Ігрова завдання: торкнутися долонею певній його частині тіла суперника.

Хід гри: гравці розташовуються обличчям один до друга з відривом одного-двох метрів. Тренер дає завдання, перебуваючи постійно обличчям один до друга, торкнутися наперед визначеної частини тіла суперника.

Правила. Гра починається за сигналом тренера. Дозволено довільно переміщатися, збільшувати і скорочувати дистанцію. «Після торкання які відіграють займають початкове положення»

Оцінка. Перемагає той, хто торкнеться зумовленої частини суперника. При одночасному доторку спроба не зараховується і гра триває.

Б. Ігри з атакуючими захопленнями

Навчальна завдання: навчити правильно виконувати захоплення, захищатися і звільнятися захоплення.

Ігрова завдання: провести певний захоплення частини тіла суперника.

Хід гри: гравці знаходяться навпроти один одного відстані двох метрів. Тренер дає завдання провести захоплення певній його частині тіла противника. Під час гри гравці має перебувати постійно обличчям один до друга» після проведення захоплення гравці займають початкове положення.

Правила. Гра починається за сигналом тренера. Гравцям дозволяється довільно переміщатися, збільшувати і скорочувати дистанцію, проводити захищатися від захоплення противника. Якщо гравці справили однакові захоплення одночасно, такі захоплення не защитываются.

Оцінка. Перемагає той, хто здійснить обумовлений захоплення суперника.


У. Ігри з тиснениями


Навчальна завдання: навчити приймати стійке динамічний і статичне положення, виводити противника зі стану рівноваги.

Ігрова завдання: витіснити і противника межі умовного квадрата чи кола.

Хід гри: гравці перебувають у квадраті чи колі. За командою тренера вони починають виштовхувати одне одного виносять за межі. Выталкивать можна за розташуванні спиною або посадовою особою друг до друга, без допомогу й з допомогою рук. При сталкивании без допомоги рук гравці знаходяться практично всі час у контакті.

Правила. Починати можна лише за сигналу тренера. Гравцям дозволяється довільно переміщатися, збільшувати і скорочувати дистанцій. Забороняється наступати на ноги суперника. Якщо обидва граючих одночасно заступають такі виносять за межі, стискання не защитывается.

Оцінка. Перемагає той, хто: витіснить суперника виносять за межі.

Р. ІГРИ З ЭЛЕМЕНТАРНЫМИ ТЕХНИЧЕСКИМИ ДІЯМИ.

Група розбивається на приблизно рівні пари за довжиною і вазі тіла. Тренер пояснює правил і ставить за мету. По свистку починається гра. Тренер стежить за правильним виконанням завдання, притримує дуже отвлекшихся грою борців. Під час гри змінює партнерів, якщо де вони рівні одна одній. Тренер стежить, щоб гравці не поверталися боком і спиною друг до друга, ніж стосувалися статі будь-якої частиною, тіла, крім ступнів. Гра триває від однієї близько трьох хвилин. Гравець, набравши більше очок, оголошується переможцем. Ігри з торканнями, тиснениями і атакуючими захопленнями робити як у килимі, і на підлозі.

Ігри з елементарними формами боротьби спрямовані формування найпростіших навичок ведення єдиноборств в стандартних умовах з обмеженою числом дозволених дій.

Ми проведемо кілька варіантів ігор з елементарними формами боротьби.

"Третя точка"

Навчальна завдання: навчити умінь виведення з рівноваги.

Ігрова завдання: змусити торкнутися килима рукою чи коліном.

Хід гри: гравці стоять навпаки один одного відстані одного-двох метрів. За командою тренера вони починають штовхати, звалювати одне одного у тому, щоб змусити противника торкнутися третьої точкою тіла, крім підошов, килима.

Правила. Починати гру можна лише після рукостискання. Не можна кидати і вдаряти противника. Не можна робити больові захоплення.

Оцінка. Виграє той, хто більше раз змусить противника торкнутися третьої точки килима.

"Переверни чаплю".

Навчальна завдання: навчити стійко стояти в одній нозі.

Ігрова завдання: захопити ногу й примусити торкнутися рукою килима.

Хід гри: гравець "А" слід за однієї нозі і дає вільно захопити іншу ногу гравцю "Б". За командою тренера гравець "Б" намагається штовхаючи, звалюючи, збиваючи, змусити торкнутися рукою статі гравця "А". Гравець "А" намагається зберегти рівновага й залишитися у стійці.

Правила. Починати гру можна лише після рукостискання.

Не можна проводити кидків, можна тільки, зачіпати ногою ногу противника. Не можна вдаряти супротивника й робити больові захоплення. Зміна становища іде за рахунок команді вчителя.

Оцінка. Виграє той, хто більше раз змусить торкнутися килима суперника.


«Оторви від статі»

Навчальна завдання: навчити проводити початок кидка

Ігрова завдання: відірвати партнера від статі.

Хід гри: противника стоять проти одне одного й після вступу в захоплення намагаються відірвати одне одного від килима.

Правила. Гра починається за командою тренера. Не можна проводити кидків, ударів і больових захоплень.

Оцінка. Перемагає той хто більше раз відірвав свого противника від килима.


"Бережи спину".

Навчальна завдання: навчити залишатися у стійці під час нападу противника ззаду

Ігрова завдання: перебуваючи ззаду, змусити торкнутися рукою чи коліном килима, Хід гри: гравець "А" у неповній середній. Стойке, гравець "Б" проводить захоплення за пояс ззаду. Гравець "Б", не відпускаючи захоплення, повинен змусити торкнутися рукою чи коліно статі. Гравець "А" повинен встояти чи зірвати захоплення.

Правила. Починати і закінчувати гру потрібно за командою тренера. Можна штовхати, збивати і відривати противника. Не можна кидати і робити больові захоплення. Зміна становища іде за рахунок команді тренера.

Оцінка. Перемагає той, хто більше раз змусив торкнутися килима рукою чи коліном.


1.7. ВИСНОВКИ

1. Традиційні кошти й організація тренувального процесу у групах початковій підготовки внаслідок неповної адекватності віковим особливостям контингенту неможливо повною мірою оптимізувати навчально-тренувальний процес. Суттєвим недоліком за традиційні методики є сувора регламентація процесу навчання, яка дозволяє в достатній мірі індивідуалізувати технічне майстерність і виховати варіативність рухових навичок.

2. Застосування ігровий методики в навчально-тренувальному процесі шляхом включення спеціалізованих рухливих ігор, що відбивають найчастіші ситуації у спортивних поєдинках, дозволяє:

а) розробити методику навчання техніко-тактичним діям із застосуванням спеціалізованих рухливих ігор, де вміст навчальної програми входить у зміст ігор;

б) підвищити результативність використання тактико-технічних дій у спортивних поєдинках.

3. У теперішній програмі для ДЮСШ з вільної боротьби є суттєвий резерв для включення спеціалізованих рухливих ігор без шкоди загального освоєння програмного матеріалу. Понад те, запровадження ігровий методики позитивно б'є по емоційному настрої котрі займаються, що у' своє чергу сприяє стабілізації контингенту та ефективності освоєння навчальні програми.

4. Загальна кількість часу, що можна без шкоди, і освоєння програми юними борцями виділити на спеціалізовані рухливі ігри, становить 18 хв у кожному занятті. Для ефективного освоєння елементарних технічних дій досить провести трехминутные гри чотирьох типів разом із двома іграми комбінаційної спрямованості.

5. Застосування спеціалізованих рухливих ігор, близьких структурою до дій борців у поєдинку, дозволяє різко змінити структуру взаємодії технічною відсталістю та спеціальної фізичної підготовленості юного борця: все якості набувають тіснішу взаємозв'язок і починають "працювати" безпосередньо на результативність змагальній діяльності.

6. Використання спеціалізованих рухливих ігор навчально-тренувальному процесі дає позитивний ефект як щодо безпосереднього впливу спеціальну фізичну й тактико-техническую підготовленість котрі займаються, і у відношенні віддалених наслідків: протягом найближчих місяців зберігаються високих темпів приросту основних показників змагальній діяльності.

7. Ігрова методика вистачає ефективним засобом підвищення якості тактичного мислення та активізації стилю ведення сутички, і досягається передусім з допомогою індивідуалізації і варіативності дій, про що свідчать достовірно значимі відмінності по компоненту "вхід" у виконанні приёмов-тестов.



ГЛАВА 2. МЕТА, ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНИЗАЦИЯ ИССЛЕДОВАНИЙ

Мета нашої роботи полягало у вдосконаленні методики отбо ра дітей для занять вільної боротьбою.

Відповідно до метою вирішувалися такі:

1. Вивчити теоретичні і методичні аспекти початкового добору, і орієнтації у спортивній боротьбі.

2. Розробити комплекс контрольних випробувань з оцінки спортивних здібностей дітей у стандартних умовах й за умов ведення єдиноборства.

3. Визначити прогностичну значимість розробленого комп лекса контрольних випробувань із відбору дітей для занять воль іншої боротьбою.

Аби вирішити поставлених завдань використовувалися такі мето ды досліджень:

1. Аналіз і узагальнення даних науково-методичною літератури.

2. Опитування тренерів і спортсменів.

3. Педагогічні спостереження.

4. Тестування рухових якостей.

5. Педагогічний експеримент.

6. Методи математико-статистической обробки результатів досліджень.


2.1. АНАЛІЗ ЛИТЕРАТУРНЫХ ИСТОЧНИКОВ У ОБЛАСТІ СПОРТИВНОЙ ТРЕНУВАННЯ. ВІДБОРУ N ОРІЄНТАЦІЇ

Аналізу піддані науково-методичні дані, котрі розкривають сутність методики навчання техніко-тактичним дій у вільної боротьби, і навіть сутність у комунікативній методиці застосування спеціалізованих рухливих ігор початковій підготовці юних борців. Усього вивчено 35 робіт.

    Для підготовки матеріалу були використані наступні веб-сторінки:
  • 1. ref.lecture.in.ua/Ефективність_приминения_ігор_єдиноборств_із_відбору_на_етапі_початковій_підготовки_борців_юнаків_Реферати_українською
  • 9.1%
  • 2. referatbox.com.ua/12941-vliyanie-specialnoj-fizicheskoj-podgotovki-na-igrovye-funkcii-volejbolistov-srednego-shkolnogo-vozrasta.html/6
  • 5.8%
  • 3. ukreferat.com/page,12,96317-Sportivnaya-gimnastika-v-detskom-sadu.html
  • 3.3%
  • 4. ukrainreferat.com/page,4,5618-Anatomicheskiiy-analiz-tipichnyh-polozheniiy-i-dvizheniiy-cheloveka.html
  • 3.7%
© 2019